Wednesday, November 21, 2012

Povestea negricioaselor nazdravane

CF002      Astazi intrerup povestile din trecut sau despre tehnici la modul general, si vreau sa va prezint o comanda terminata de curand si care imi e foarte draga. De ce? Pai in primul rand ca sunt pisicute, iar eu, desi iubesc toate animenele si ador si cainii, am o afectiune speciala pentru codatele torcatoare, cu toate ifosele si nazdravaniile lor. In al doilea rand pentru ca mi-a placut mult modelul inca de cand l-am vazut din intamplare pe DeviantART, cu mult inainte de a aparea prin multe alte locuri. Nu stiu daca ma gandisem sa ii fac si eu pentru mine, dar, oricum ar fi, nu am apucat. Asa ca atunci cand mi s-a cerut sa fac ceva similar, nu am putut decat sa ma bucur. Nu in ultimul rand, aceasta comanda imi este draga pentru ca a fost comandat din dragoste si oferit cadou, fiind de fapt a doua oara cand realizez ceva cu acelasi scop. Sunt tare bucuroasa cand vad barbati care decid sa faca un cadou diferit de cele clasice si care apreciaza handmade-ul. 

      Avand si eu doua astfel de specimene acasa, care reusesc sa ma calmeze cand am nevoie, dar si sa ma scoata din sarite uneori, modelul mi se pare definitoriu pentru specia pisiceasca. Nu stiu cum fac, dar nazdravanele mele reusesc cum necum sa alunece de pe ceva si sa ramana atarnate exact asa.

     Revenind la comanda in sine, am lucrat-o cu mult drag, dupa cum spuneam, dar asta nu inseamna ca nu am avut probleme. Cercelusii sunt modelati din lut polimeric Fimo, despre care am scris un pic si intr-un articol trecut. Capetele pisicutelor le-am refacut de 2-3 ori, pana cand mi-a placut ce a iesit, corpul l-am refacut si pe el la mai multe dimensiuni, pana mi s-a parut ca arata bine. In final, detaliile fetei am vrut sa fie un pic mai finute decat in varianta originala si chiar daca au iesit mai micute, in final efectul a fost placut si de cel care a comandat. Dupa ce s-a finalizat modelarea, am adaugat elementele metalice, capul fiind fixat pe suportul de cercei cu surub, iar corpul si codita necesitand cate un ac cu bucla. Dupa coacere am atasat elementul corpul elementului mobil de la cercelusi si, dupa ce am curatat eventualele scame si urme, am lacuit elementele. La final le-am imbinat in ce vedeti mai jos.

     Dupa cate am inteles, noii proprietare i-au placut si i-au fost admirati, deci sper sa va placa si voua. La cerere ii pot reface (usor diferiti) si in alte culori sau folosind alte animalute ca baza. Conteaza doar imaginatia voastra :) .
 
Cercei pisicuta neagra Cercei pisicuta neagraPret: 30 RON

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...